sobota, 6 października 2012

Poczatki zawsze trudne sa.

Cześć, nazywam się Karolina i mam 15 lat :) Pomimo tego, że nie jest to mój pierwszy blog, nie mam pojęcia od czego zacząć. Posiadam już jednego, jednak pisanie na nim nie sprawia mi już takiej radości, jaką sprawiał przy dodawaniu pierwszych postów. Poza tym lubię zmiany. Postanowiłam założyć drugiego bloga, ponieważ chciałabym pisać o czymś ciekawszym, niż do tej pory. Tamten blog był czymś w rodzaju próby, pokazania mi tego, czego powinnam unikać, o czym nie pisać. Trochę trudno od nowa zdobywać czytelników i obserwatorów, ale wierzę, że szybko się tu rozkręcę i będzie lepiej, niż było. Co do tematyki bloga, to nie będę pisać na jeden temat. Będzie tu pojawiać się wszystko. Outfity, różne tagi, haule. Mam jednak nadzieję, że najwięcej postów będzie związanych z modą i wizażem. W końcu to dziewczyny interesuje najbardziej :) Nie zabraknie też notek kompletnie bezsensownych, bo czasami lubię się wygadać pisząc coś na blogu. Nie wiem czy zakładanie tego 'pamiętnika' w trakcie roku szkolnego jest dobrym pomysłem, ale może uda mi się jakoś zorganizować czas i będę mogła pisać tu jak najczęściej. Zapraszam do komentowania oraz KONSTRUKTYWNEJ krytyki, jeśli coś Ci się nie podoba to napisz w kulturalny sposób i o co chodzi. :) 

Liczę na to, że blog Wam się spodoba i chętnie będziecie mnie odwiedzać, oraz zostawiać komentarze, bo przede wszystkim to zdanie innych i rosnąca liczba wyświetleń daje mocnego kopa do dalszego działania 

i wiem, że nie piszę jakbym mówiła do ściany, tylko do ludzi :D :)

Jeśli chcecie dowiedzieć się o mnie czegoś więcej, to zapraszam do zakładki 
About me :)

1 komentarz: